Publicita

Ocenění

„Naše výrobky, pevné mikrotenové sáčky do koše, byly 24. 4. 2014 oceněny jako Nejlepší novinka 2014 ve 14. ročníku marketinkového programu Volba spotřebitelů roku. Vůbec jsme to nečekali. Do poslední chvíle jsme byli napjatí. Ale je vidět, že snaha o skutečně kvalitní výrobek a práci může dojít uznání i dnes. Dalším příjemným zjištěním bylo, že si ze všech produktů vybíralo 4000 oslovených respondentů, což znamená, že nás doporučili nejen naši stálí odběratelé a zákazníci, ale i další spokojení klienti. Jelikož jsme stále v plném pracovním nasazení, tak jsme museli řešit, jak si udělat volno pro převzetí ceny. A povedlo se. Měli jsme opravdu velkou radost a velmi si toho vážíme,“ říká paní Pištěková, jedna z jednatelů společnosti.

Volbu Nejlepší novinka, která oceňuje inovace na českém trhu rychloobrátkového zboží, vyhlašuje skupina ATOZ Retail na základě výzkumu agentury STEM/MARK. Respondenti volili mezi 133 výrobky a při výběru oceňovali zejména svou zkušenost s daným výrobkem a značkou, líbivost obalu a původ výrobku. Jak dodává pan Šporn, druhý z jednatelů, „díky těmto našim pevným mikrotenovým sáčkům pro domácnost řady TOP se již našemu zákazníkovi nestane, že by se mu při běžné manipulaci protrhnuly. Sáčky jsou ryze český výrobek zhotovený v chráněné dílně z českých materiálů a na českých strojích. Tyto obaly jsou opakovaně recyklovatelné, čímž navíc pomáháme šetřit životní prostředí.“

Publicita

Od září 2014 najdete upoutávky na tyto naše oceněné HDPE sáčky pro domácnost řady TOP v obchodech Interspaar, PENNY marketu, COOP – TERNO a TREFA, ROSSMANN a obchodech čerpacích stanic LUKOIL. Dále pak v časopisech Zboží&prodej, Svět Balení, PHM Plus a Marketink&Media; televizních portálech PrimaFresh, PrimaŽeny a iPrima; v rádiích Frekvence 1, EVROPA 2 a BBC; a na obrazovkách společnosti ONA TV v čekárnách lékařských ordinací. Outdoorová kampaň bude také probíhat v tisku, rozhlase, na billboardech, reklamních obrazovkách v MHD, obchodech i čekárnách lékařských ordinacích. Tuto kampaň vede a financuje ATOZ Retail, organizátor marketinkového programu Volba spotřebitelů.